Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cinnamonum

8. 3. 2009 11:41
komora

No jen doufam, ze nebudete deti ucit Sodoma komora (ale Sodoma Gomora - mesta) a my bysme (ale my bychom) ;-)

0 0
možnosti

Velká hlava - rádce a filozof

8. 3. 2009 11:59
Re: komora

no pŠtros vždycky něco vyzvrací a pak hned stčí hlavu o písu

;-D;-D

0 0
možnosti

pavel 99

8. 3. 2009 10:17
Vcelku logické a rozumné

viděl bych však dva problémy. Jednak již zmíněné stížnosti na "přetěžování". O skutečně kvalitní učitele, kteří nutí děti přemýšlet a podstatu učiva skutečně chápat, totiž ve skutečnosti téměř nikdo nestojí. (A to jak děti, tak většina rodičů a tím pádem i ředitelé atd.)

Za druhé se pohybujeme v reálném prostředí našeho školství, kde učitel prakticky nemá funkční prostředky, jak žáka k jakékoliv činnosti "motivovat" (donutit), tudíž je "spokojen", že se žák uvolil těch pár sekund svého času "obětovat". V případě, že by úkol byl náročnější (požadoval samostatné myšlení - s čímž se žák do té doby téměř nesetkal), tak se na úkol jednoduše "vykašle". A v případě hrozících potíží se na učitele sesype hromada "obhájců" - počínaje rodiči, případně jejich právníky, vedení školy, inspekce a konče novináři. (Požadovat myšlení je dnes pomalu "týrání".;-D)

0 0
možnosti

J@kub17

8. 3. 2009 10:06
citace kpes

No každopádně idnes dělá z komára velblouda.. na střední dělalo úkoly doma jen 5% lidí z naší třídy.. zbytek to opsal.. do deskriptivní geometrie můj spolužák kreslil rysy za 100kč a ani některé neodradilo to, že učitelka vyhrožovala, že to pozná. Na vysoké už si to nikdo nedovolí a seminární práce připravuji velmi pečlivě, máme katederní normy citací a dost se to kontroluje...

0 0
možnosti

Velká hlava - rádce a filozof

8. 3. 2009 10:17
Re: citace kpes

to, jak to děláte na vaší "zvláštní pomocné vysoké" je vyjímka.

;-D(Y)

0 0
možnosti

Kazimator

8. 3. 2009 9:05
strojová kontrola

Smaozřejmě že jednou možnou cestou je dělat úkoly inovativní, to by samozřejmě učitelů neuškodilo, a dětem taky ne.

Jako mnohem reálnější bych ale viděl kdyby se i na sš začaly používat softwary na odhalování plagiátů, jak se tomu děje na (bohužel zatím jen některých) VŠ. Řekněte mi proč ne.

0 0
možnosti

tučňák v exilu

8. 3. 2009 9:19
Re: strojová kontrola

Nebo po žácích požadovat, aby referát nepřečetli, ale odprezentovali "z hlavy" :-)

0 0
možnosti

krtkoun

8. 3. 2009 8:43
pekny pravdivy

diky , skoda ze to necte liska zelena vsemi mastmi mazana, taky by slo skladat na finsko basne:-P...  mam trochu ale strach, ze kdyby se nasel ucitel co by to tak delal, budou si zaci stezovat ze je pretezuje, pro reditele bude divnej a pro kolegy taky  ale jinudy cesta nevede...!

0 0
možnosti

Velká hlava - rádce a filozof

8. 3. 2009 8:42
mám taky námět na referát

Jak hluboko může ve Finsku stčit hlavu do zmrzlé země pŠtros ?

???

0 0
možnosti

Velká hlava - rádce a filozof

8. 3. 2009 8:34
pŠtrosi, né, že budeš zase strkat hlavu do písku.

Si tu, pŠtrosi ???

XXX8-o8-o

0 0
možnosti

Hugo__z__hor

8. 3. 2009 8:26
Připojuji se

R^ zrovna jsme měli stejnou diskuzi v pátek s kolegy na tento blog je odkážu :-)

0 0
možnosti

PeTaX

8. 3. 2009 8:17
Tedy, když už chcete

použít biblickou metaforu, pak vězte, že to druhé slůvko hovoří o městě Gomora. Podle knihy Genesis se jedná o dvě biblická města, která Bůh zničil pro jejich hřích. (Všechno živé i neživé, ve městě i na poli, spálil na popel. Slovo na cestu 19.24-25) Dnes jsou tyto dvě města synonymem (ustáleným slovním spojením) špatného lidského konání nebo bezbožnosti. Zkázu obou měst přežil pouze Lot a jeho dvě dcery Lotova žena se při útěku z města otočila a změnila se v solný sloup.

0 0
možnosti

falm

8. 3. 2009 8:25
Re: Tedy, když už chcete

A Vás třeba nenapadlo, že by použtím výrazu "komora", mohlo jít o celkem vydařený slovní vtip? ;-D

Ostatně, když už tak poučujete učitele zeměpisu, jestli pak víte, kde ta dvě města ležela, když jste tak chytrej? :-P

0 0
možnosti

Martin Faltyn

8. 3. 2009 8:14
Jedním slovem

skvělé! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2899x
Autor narozen v roce 1987, absolovent Přírodovědecké fakulty UK v Praze, obor učitelství geografie.
Po dosažení titulu Mgr. v září 2011 nyní pracuje ve vzdělávací agentuře.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy