Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

u_jitka

3. 3. 2009 0:06
Když bylo v Itálii v půlce září

šestnáct stupňů Celsia, ponožky do sandálů nosil každý, kdo je měl a byl rád.

0 0
možnosti
JK

MiroTR

3. 3. 2009 9:08
Re: Když bylo v Itálii v půlce září

Asi se řídí vlastním rozumem a ne tím, co je zrovna IN. ;-D

0 0
možnosti
KF

kikulita

2. 3. 2009 22:43
záleží na každém člověku

ponožky v sandálích jsou údajně typický český folklór, dřív jsem se nad tím taky pohoršovala, ale byl to spíš stádový reflex. Nyní je mi to srdečně jedno, líp akceptuju člověka, se kterým si rozumím a má ponožky v sandálech, než metroše, se kterým se není možné domluvit...každopádně článek se mi líbil a dávám Vám, pane, karmu.R^

0 0
možnosti
D

dnb/

2. 3. 2009 20:23
fusekle

v sandálech je stejně debilní jako momentální móda džín v kozačkách některých (všech) dam.8-o:-P

0 0
možnosti
E

eldaha

2. 3. 2009 20:28
Re: fusekle

nemohu souhlasit, džíny si do kozaček necpu:-)

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

2. 3. 2009 20:09
Protože sandále nosím

pokud možno celoročně, tedy do chvíle, kdy napadne sníh, případně je pod nulou, tak do nich ponožky většinou nosím.

Na druhou stranu, když se v létě toulám po horách, tak nosím sandále zásadně naboso, zkuste si projít horskou říčkou či orosenou loukou v ponožkách...

A co dělají druzí je mi upřímně jedno, hlavně když jim to vyhovuje.

0 0
možnosti
B

blastula

2. 3. 2009 20:15
100% sprááávně!

A do deště jsou taky nejlepší pantofle nebo sandály-  naboso. Utře se nohy a je vystaráno. A proběhnout se bosky ve sněhu- úžasný!

0 0
možnosti
B

blastula

2. 3. 2009 19:57
Na letošní léto prý budou ponožky hitem

a bez nich ani ránu,ale není ono to veskrze jedno? Ponožka sem, ponožka tam, jsou daleko podstatnější věci. Osobně ponožky jako kus hadru z duše nenávidím a jen se trochu oteplí přelézám do sandálůa do pantoflí.

0 0
možnosti
LON

L.O.N.

2. 3. 2009 19:35
0 0
možnosti
JN

5alfa

2. 3. 2009 19:15
Co je módní a co praktické...

Diktát módy je jedna věc, ale co se týká hygieny a praktické stránky věci je možné vidět třeba v nemocnicích.

Bílé zdravotnické sandály - mraky personálu v našich nemocnicích a hádejte, zda mají a nebo nemají pomožky... ;-)

0 0
možnosti
RB

erben3

2. 3. 2009 19:09
.

Ponožky do sandálů většinou nosím, např. pokud jdu do práce.  Nebo nenosím, pokud je horké léto a jdu jen tak ven nebo třeba na pivo. A je mi srdečně jedno, jestli je to v módě nebo ne a co si o mě kdo myslí.  Jednu nevýhodu ale sandály bez ponožek mají. Po čase začnou smrdět  a nic se s tím nedá dělat. Můžu si mýt nohy 3x denně, sandály desinfikovat a vymývat, ale nevím, jestli je to použitým materiálem nebo čím, ale ty boty zkrátka smrdí jako prase. A to se mi přitom nohy moc nepotí. A jak jsem zjistil, tento problém se sandály nebo tzv. zdravotními pantoflemi (takové ty sandály bez zadního pásku) má víc lidí. Takže za ponožky v sandálech nikoho neodsuzuji a co si myslí lidi o mě, když mě v nich vidí, je mi u (Y)

0 0
možnosti
EK

Eles

2. 3. 2009 19:00
Tenhle článek mě dost rozesmál.

Jelikož sandály nenosím, tak jsem dodnes nevěděl o tomhle ponožkovym faux-pas. Mám úplně chuť si nějaké koupit a vyzkoušet v nich chodit v ponožkách i bez :D Jinak já jsem stará škola a myslím si, že kraťasy/šortky patří dětem, a muž má nosit kalhoty (pokud není na dovolené, v přírodě atd.) - na chlupatá lýtka ve městě/ zaměstnání/ obchodě není hezký pohled. To už je pak jedno jestli s ponožkama nebo bez. Další názor do diskuze... ;-D

0 0
možnosti
RB

erben3

2. 3. 2009 19:10
Re: Tenhle článek mě dost rozesmál.

Nosím v létě kraťasy pořád, neboť v dlouhých kalhotách bych se jinak upekl. Je mi 42 let.

0 0
možnosti
L

LadyVader

2. 3. 2009 18:41
Fusekle

Ja myslim ze pri tom co se dneska nosi (treba gate co maj rozkrok nekde u kolen a jsou o pet cisel vetsi), jsou nejaky ponozky v sandalech uplne v pohode. Navic bych rekla ze vetsine tech chlapu co tak chodi je uplne jedno ze tim udajne zpusobujou nejaky spolecensky faux pas a je pro ne hlavni ze se v tom cejti pohodlne a vecer treba aspon nemaj podreny nohy jen kvuli tomu ze nejakej pakos buhvi kde, rekl ze se to k sobe nehodi ;-D. V lete na nejakym vylete nebo vecer u ohne sem za ponozky v sandalech vdecna. Porad lepsi takovahle kombinace nez smradlavy nohy z celodenniho pobytu v botaskach :-).

Asi sem divna zenska, ktere to nevadi, no ;-D

Kazdopadne clanek clanek fajn :).

0 0
možnosti