Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

manawatu

2. 3. 2009 16:05
skvělé téma

taky jsem si myslel o nošení něčeho s něčím ledaccos .než jsem zjistil,že jsou země,i civilizované (New Zealand Australie ..) kde skombinují opravdu cokoliv , hlavně při pobytu v přírodě,výsledek je neobyčejně malebný , často úžasný a obtížně přenosný k nám.To se musí vidět..apropo- chladný letní večer a tlustý ponožky v sandálech- normálka,proti chladu ,komárům ...  :-)

0 0
možnosti
DK

Fonon

2. 3. 2009 15:47
Štrosi,

jsi jen ubohý komunistický kádrovák!Ať si lidi dělají co chtějí, pokud při tom neškodídruhým. To je demokarcie. Jo a já ponožky do sandálů nosím, kvůli prachu a bordelu, kterej se válí na ulicích. Taky dost dlouho jsem bojoval s mykózou nehtů na nohou. A do postele si ponožky beru. To tě asi teď musela klepnout pepka

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

2. 3. 2009 15:38
Ponožky

v sandálech jsou mi poměrně lhostejné. Ale bez teplých vlněných fusaklí si vlezení do postele skoro nedokážu představit. :-P

0 0
možnosti

oldiess

2. 3. 2009 21:37
Re: Ponožky

Souhlasím, třeba nahej ale do betle vždy s fuskama

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

2. 3. 2009 15:34
Je vidět

Je vidět, že je potřeba ještě mnoho pracovat na větší toleranci mezi lidmi. Odsuzovat to, jak se druzí oblékají, obouvají nebo vypadají je svým způsobem ubohé...:-(

0 0
možnosti
PN

kluk.od.lopaty

2. 3. 2009 14:58
chci se zeptat...

Mám na sobě tričko, rifle a sandály.. (samozřejmě v létě, ne teď) je to velký prohřešek, že nejsem v sandálech naboso? Když mám kraťasy tak to chápu, ale pokud mám sandály ke kalhotám?

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

2. 3. 2009 15:31
Re: chci se zeptat...

chleba kvuli tomu drazsi ani levnejsi nebude ;-D

0 0
možnosti
JD

gagaryn

2. 3. 2009 14:53
***

:-)Stačí si vzít výrazné ponožky do sandálů a za chvíli z toho bude móda a ti co budou bez ponožek nebudou trendy a budou out.

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

2. 3. 2009 15:30
Re: ***

obuv je out! budem chodit pouze v ponozkach R^ :-)

0 0
možnosti
T

tina

2. 3. 2009 14:48
Lidi, neblázněte

ať si každý nosí co mu vyhovuje, fusekle do sandálů nebo ne, nač to pitvat?;-)

0 0
možnosti
DD

ja_david

2. 3. 2009 14:40
Je mi jedno co si kdo nosi..

Ale sam nosim sandale bez ponozek a mam k tomu duvod. :)

Mezi rukou a nohou neni v termoregulaci zadny rozdil. Takze jakmile nepotrebuju rukavice, okamzite obouvam sandale a jdu "naboso".

Sice na me ted v unoru lidi divne koukaj,ale mne je tak dobre.

0 0
možnosti
PJ

DarkSicek

2. 3. 2009 14:46
Re: Je mi jedno co si kdo nosi..

prijde mi ponekud divne, ze nekdo kdo chodi v unoru (letosnim) v sandalech naboso, ma potrebu nosit nekdy rukavice ;-)

vychazim z predpokladu, ze se nachazite na uzemi CR

0 0
možnosti
K

koulars

2. 3. 2009 14:25
Ty vole, a co růžový košile.

Pro mě za mě, ať si každý nosí co chce, já si ty ponožky (z důvodů uvedených dole v diskuzi) taky vezmu a každýmu je do toho ... takže se nikomu nemontuju do toho, co nosí. Mě zase přijde nechutný, když má chlap růžovou košili (nebo lososovou:-©), tanga zaříznutý bůhvíkde, nebo když má baba sluneční brejle přes celej ksicht a možná ještě trochu do stran. Asi o tom napíšu blog, článek, reportáž, studii, knihu, pentalogii, založim web a vypracuji návrh zákona, nebo nevim...

0 0
možnosti
V

vabank

2. 3. 2009 14:11
Tlustí a přiblblí

Tlustí a přiblblí Američané by chtěli někomu radit , jak má chodit oblečený ?

Podívejte se na ně v uvedené ukázce. A tohle má být norma ? :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2899x
Autor narozen v roce 1987, absolovent Přírodovědecké fakulty UK v Praze, obor učitelství geografie.
Po dosažení titulu Mgr. v září 2011 nyní pracuje ve vzdělávací agentuře.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy