Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

autorigie

2. 3. 2009 14:05
Copak ponožky v sandálech

Největší faux pas je nosit vložky bez křidélek!!!!

0 0
možnosti
JM

Tassman

2. 3. 2009 13:52
Módní policie

řekněte mi někdo, PROČ je vlastně nošení ponožek v sandálech tak odsouzeníhodné ???? ?? Přijde mi to, že nějaká blbka v módním časopise před lety něco napsala a od té doby to všichni kopírují. Sandály a ponožky sice možná nejjsou žádným estetickým ternem, ale před lety se nosily BÍLÉ ponožky v MOKASÍNECH a to bylo na :-©

0 0
možnosti
ZW

cassul

2. 3. 2009 14:37
Re: Módní policie

Pod zmíněným článkem jsem se v diskusi opřel do jedné, co předváděla nad fuseklemi v sandálech málem hysterický záchvat. Ta ženský absolutně netuší, proč se to nemá nosit, žádný argument nemá, ale bude za to bojovat do posledního dechu. Tož tak.

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

2. 3. 2009 13:50
nejen to, já si ještě

do ponožek navíc strkám kalhoty a na hlavě mám kapesník se čtyřmi uzly (o kostkované flanelové košili ani nemluvím...):-)

0 0
možnosti
A

akki

2. 3. 2009 22:37
Re: nejen to, já si ještě

Vyhlašuji nejlepší reakci! Pobavil jste mě, určutě jste velmi sexy!;-D

0 0
možnosti
JB

Yfél

2. 3. 2009 13:48

nosím sandály v ponožkách a do těch sandálů si beru ještě jedny ponožky. Není pak vidět, že nosím ponožky v sandálech.

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

2. 3. 2009 13:47
Na módu kašlu. Jde o zdraví!

Naprostý souhlas. Jen s malou odlišností, že někdy jsou ponožky v sandálech nezbytností. Zkusil si někdy někdo v sandálech naboso cestovat ve 40°vedrech po Egyptě? Nebo pochodovat bez ponožek celý den ve stejných vedrech po ulicích, za poznáváním pamětihodností Barcelony, New Yorku či Říma? Rád bych onoho chytráka, který apriori ponožky v sandálech nesnáší, odsoudil k této očistné kůře. Následené puchýře bych mu s chutí propichoval ševcovskou dratví!8-o

0 0
možnosti

debater

2. 3. 2009 13:47
Ponožky v sandálech

nosím vždycky. Mám pro to jediný důvod a to tento: bota a to i sandál nošený naboso podstatně rychleji zasmrádne vlivem potu z nohou, který za normálních okolností a pravidelného měnění vsáknou ponožky. Smradlavé nohy a boty jsou mi nepříjemné jak u cizích, tak i moje vlastní. Proto: ponožky v každém případě.

Stejné je to s tričkem. Prdlajs mi záleží, co diktuje současná móda, mě prachobyčejně bolí záda a tím, že mi na ně táhne plandavým trikem se situace jedině zhoršuje. Proto: tričko vždycky v kalhotech.

0 0
možnosti
RS

Zylbrsztajn

2. 3. 2009 13:46
Místopřísežně prohlašuji

Já Zylbrsztajn von iDnes zde na tomto posvátném místě české svobody slova, pomluv, nadávek a sporů, které slove iDnes Blog, místopřísežně prohlašuji, že jsem NOSIL, že NOSÍM a BUDU NOSIT fusekle v sandálech kdykoli mě to napadne a nikdo mě od takového konání neodvrátí slovem mluveným ani psaným v žádném jazyce toho světa. Nosit či nenosit ponožky do sandálů či do postele prohlašuji svým právem lidským, občanským i politickým, výdobytkem kulturně civilizačním a projevem své svobody a nezávislosti.

Nechť si disktátoři módy štěkají a vyjí jak jim libo, ponožka na mé noze bude kráčet dál!

Howgh, domluvil jsem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2899x
Autor narozen v roce 1987, absolovent Přírodovědecké fakulty UK v Praze, obor učitelství geografie.
Po dosažení titulu Mgr. v září 2011 nyní pracuje ve vzdělávací agentuře.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy